Ať počítáte jak počítáte, stejně to nevychází

8. septembra 2022, Tvorivá spoločnosť, Nezaradené

Taky jste na mateřské nebo rodičovské dovolené a počítáte každou korunu, abyste vyšli? Je to dost stresující, když se ceny neustále zvyšují a vy přemýšlíte, jestli budete mít čím nakrmit děti. Rodičovský příspěvek je 8.000,- a zálohy jen na elektřinu jsou 9.500,-! Z toho se nedá zaplatit ani elektřina… A co teprve ostatní potřeby jako je jídlo, oblečení, hygienické pomůcky, poplatky ve školce nebo škole atd. Jeden z partnerů musí mít dobře placenou práci, jinak jste v háji a za chvilku z vás budou bezdomovci se třemi dětmi. Chudáci rodiče samoživitelé, kteří nemají možnost jiného přivýdělku, a druhý partner jim neplatí výživné na děti. 

Položka navíc

Nedávno se mi v obchodě stala taková nepříjemná situace. Potřebovala jsem nakoupit, co mi chybělo na vaření, ale špatně jsem si to spočítala a u kasy jsem musela jedno balení salámu vracet. Styděla jsem se a byla jsem červená až za ušima. 

Právě z tohoto důvodu podporuji projekt Tvořivá společnost, který je zaměřený na život člověka. V Tvořivé společnosti budou mít všichni nepodmíněný základní příjem, takže žádné starosti, jestli někdo v rodině ztratí práci. Do práce můžete chodit, ale nemusíte. Tvořivá společnost s sebou přináší všechno, co člověk potřebuje ke spokojenému životu. 

Tak na co ještě čekáme? Už nemáme co ztratit, jenom absurditu všech dnešních problémů. 

Julie

zdroj:creativesociety