Jsem sektář

12. novembra 2022, Tvorivá spoločnosť, Nezaradené

Hodně nás masírují masmédia lživými informacemi, dezinformacemi, polopravdami, stejně tak i politici, slavní lidé atd. Vtloukají nám do hlavy, že jsme jen stádo, které potřebuje nějakého vůdce, jinak nic nezvládne. Pro koho je to výhodné? Cpou nám do hlavy, že někdo přijde a zachrání nás. Ne! Není to pravda! Přestaňme překládat zodpovědnost za své životy do rukou lídrů, kterým je náš život ukradený. Nepřijde ani žádný mesiáš, prorok, superhrdina, vůdce, nikdo. Všechno je v našich rukou. Hodně lidí se už probouzí a konají, abychom vůbec měli nějaký zítřek. Ale ještě dost lidí sedí a čeká na nějaký zázrak, který se bohužel sám od sebe nestane. Otevřete oči, podívejte se kolem sebe. Naše loď se už potápí. Svou nečinností si podepisujeme vlastní rozsudek smrti. Na změnu máme pár let. A pak už nebude nic. 

Jestli je sektářství mít zdravý rozum a myslet za sebe, tak jsem sektář. Jestli je sektářství chtít žít důstojně jako člověk, tak jsem sektář. Jestli je sektářství chtít, aby moje děti měly krásnou budoucnost, tak jsem sektář. Říkejte si tomu, jak chcete – sektář, snílek, utopista… Jsem člověk a chci žít! Pokud taky cítíte, že s tímto světem není něco v pořádku, tak vás zvu na mezinárodní online fórum „Globální krize. Naše záchrana je ve sjednocení“, které se koná 12.11.2022 od 16:00 na všech sociálních platformách (YouTube, Facebook, Twitter, LinkedIn, TikTok a samozřejmě na stránkách creativesociety atd), stačí zadat název fóra.

Ještě ke konci vám chci říct jedno. Víte, proč nám cpou, že jsme bez lídrů bezmocní? Protože všechna moc je v našich rukou, bez nás nezmůžou nic. A opravdu hodně se nás bojí. Bojí se našeho sjednocení. Protože ve sjednocení je naše síla. Přemýšlejte o tom. 

Julie

Zdroj: creativesociety