Založ si blog

Sorry, že som bol taký srab

“Milé moje dieťa, drahá moja polovička…

… prepáč mi, že som mlčal. Vieš, vtedy, keď som mohol ešte zastaviť toto šialenstvo. Prepáč mi, že som bol taký srab. Najprv som bol skeptik. Veď na búrky a povodne si pamätali aj moji rodičia a starí rodičia. Nič nové na svete. Potom sa to akosi s tou klímou začalo stupňovať. Prepáč mi, že som sa vtedy nechal učičíkať.

Vraveli, že sa na klimatické zmeny stačí aklimatizovať. Stačí znižovať CO2, chodiť na bicykli a triediť odpad. Kurník šopa, veď sme to robili! 40 rokov tiekli obrovské miliardy na boj s CO2 a klimatické zmeny sa nezastavili ani o milimeter, práve naopak. Prepáč mi, robil som všetko, čo mi prikázali. Správal sa zodpovedne, každé 4 roky volil, sledoval politické diskusie. Zaoberali sa sprostosťami, pamätáš, vtedy riešenie klimatických katastrof nebolo prioritou číslo jeden v žiadnom volebnom programe. Pamätáš sa, ako som chodil na bicykli aj v zlom počasí? A cítil som sa super, že aspoň svojou troškou zastavím to šialenstvo.

Nechcelo sa mi vtedy o tom, čo nás čaká ani premýšľať. Po náročnom dni som si potreboval zresetovať hlavu chladeným pivom, futbalovým zápasom a seriálom na Netflixe. Sem-tam na mňa vyskočili tí blbci, sektári, ktorí točili voľačo o tom, že za zmeny klímy môže Zemské jadro a že sa to deje aj na Slnku a ďalších planétach. Chápeš to? Splietali niečo o tom, že vedci by sa mali zjednotiť a začať spoločne riešiť klímu, nevymýšľať ďalšie super zbrane. Mlčal som. Prepáč, mne sa nechcelo ísť do týchto tém. Nechcel som stratiť prácu, postavenie a bál som sa, čo si o mne pomyslíš. Nielen ty, ale aj susedia, známi, kolegovia.

Veď ešte pred pár rokmi sme si žili spokojný život. No klimatické zmeny narastali každým dňom. Ezoterici radili myslieť pozitívne, veriaci radili modliť sa k Bohu, nech sa to zastaví. Ostatní si pri správach o ďalších obetiach katastrof len povzdychli. Nič to, že zahynulo toľko ľudí. Hlavne, že to nezasiahlo náš dom. Spočiatku sa ľudia snažili pomáhať, no čím bolo viac obetí, tým menej bola ochota a sila niekomu pomáhať. Obrnili sme sa. Pamätám sa, ako som si aj ja myslel, že bude najlepšie, keď to skončí, že Zem je odsúdená na zánik. Prepáč, vtedy som nemyslel na to, že s tým koncom môže zahynúť aj tvoj život. Prepáč mi, že som mlčal, prepáč mi, že som bol takým zbabelcom. Prepáč mi, že som nekonal, kým som mohol. Teraz už nedokážem nič zmeniť. Kiežby som vtedy konal.“

M.

zdroj:creativesociety.com

Kto nám vnucuje, čo si máme myslieť?

22.04.2024

Pokračujeme v odhaľovaní šablón tzv. architektov vedomia cez úplne legálne organizácie, ktorých cieľom je hlavne očierňovať určité skupiny. V nadväznosti na videosprávu Dr. Egona Cholakiana, v ktorej odhalil prácu tajného zoskupenia odnože bývalej KGB a jej pôsobenie v rôznych krajinách sveta na ľudí cez manipuláciu verejnej mienky, sa uskutočnil okrúhly stôl [...]

Kto manipulujte verejnou mienkou?

20.04.2024

Paradox dnešnej doby? Máme úplne legálne organizácie, ktorých cieľom je špiniť určité skupiny. V nadväznosti na videosprávu Dr. Egona Cholakiana, v ktorej odhalil prácu tajného zoskupenia odnože bývalej KGB a jej pôsobenie v rôznych krajinách sveta na ľudí cez manipuláciu verejnej mienky, sa uskutočnil okrúhly stôl „Slovensko a jeho [...]

Ako sa jednoducho ovplyvňujú voľby

17.04.2024

Pokračujeme v rozkrývaní práce tajnej organizácie, ktorá vznikla z bývalej sekcie KGB a pôsobí po celom demokratickom svete. Zo správy Dr. Egona Cholakiana, ktorý v týchto dňoch verejne odkryl informácie a fakty, uvádzame úryvok o práci a vplyve tejto organizácie na Ukrajine: „Výstižným príkladom využívania siete mediálnych agentov KGB [...]

Irán / Vojnová loď /

Iránska vojenská loď Šahíd Mahdaví prekročila prvýkrát rovník

04.05.2024 17:28

Je to údajne prvýkrát, čo Irán vyslal loď svojho námorníctva na takúto diaľkovú misiu.

Eurovoľby 2024

Strany môžu na kampaň v eurovoľbách minúť najviac tri milióny eur

04.05.2024 16:13

Pri volebnej koalícii platí tento limit zvlášť pre každú stranu.

Kim Čong-un

Pieseň oslavujúca diktátora Kima sa stala hitom TikToku. Skladba má nové, alarmujúce posolstvo

04.05.2024 15:27

Pieseň "Priateľský otec" vzbudila záujem hlavne medzi užívateľmi generácie Z. Nie je to prvá pieseň venovaná Kimovi, je tu ale viditeľný odklon v použitom jazyku a slovníku.

Rafah / Palestína / Bombardovanie / Sutiny /

Ozbrojené skupiny v Gaze ukradli z pobočiek banky 70 miliónov dolárov

04.05.2024 14:55

Palestínska banka, založená v roku 1960, je hlavnou finančnou inštitúciou v Pásme Gazy.

Tvorivá spoločnosť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 325
Celková čítanosť: 646569x
Priemerná čítanosť článkov: 1989x

Autor blogu