Založ si blog

Archív: jún, 2024

A zrazu sa celý svet prebudil a hovorí: „Páni, toto je nevyčerpateľný zdroj! “

Počuli ste už o GAV – generátoroch vody zo vzduchu? Prevratná technológia, ktorá je schopná vyriešiť problémy s nedostatkom pitnej vody, odstrániť na Zemi hlad a smäd, a hlavne vyriešiť klimatické problémy, ktoré sa už prejavujú všade. O technológii GAV je natočený populárno-vedecký film Voda zo vzduchu: Cesta k záchrane ľudstva, v ktorom je predložený jasný […]

Pokračovanie článku

Čo som sa naučila od Rómky

Na autobusovej stanici čakala na autobus Rómka. Žena 50+ s rozčapenými nohami, v šatách odhaľujúcich ovisnuté prsia. Pohľad mi zbehol práve tam, do výstrihu. Zastavila som to – stopla som moje odsúdenie. Nič zlé nerobila, rozprávala sa s ľuďmi okolo… Boli to sekundy, pokiaľ som prešla okolo. No stačili mi na to, aby som uvidela obrázok, zanalyzovala a… Nedošlo k […]

Pokračovanie článku
Rusi vytiahli ťažký kaliber. Po prvý raz použili trojtonovú kĺzavú bombu FAB-3000

Rusi vytiahli ťažký kaliber. Po prvý raz použili trojtonovú kĺzavú bombu FAB-3000

21.06.2024 08:35

Podľa západných analytikov Rusko vo vojne na Ukrajine aktívne používa staré letecké bomby vybavené modernými riadiacimi modulmi.

Škandál v priamom prenose. Česká televízna stanica potrestala svojho zúrivého komentátora. Komu vynadal?

Škandál v priamom prenose. Česká televízna stanica potrestala svojho zúrivého komentátora. Komu vynadal?

21.06.2024 13:00

Politický komentátor vykrikoval a nadával, moderátorka ho nedokázala utíšiť. Rozbuškou sa stala debata o zásahu polície proti masovému vrahovi.

Nepochopiteľné: Ignorovali zákaz, fotili sa vo vojenskom priestore. V prípade smrti českého chlapca vyšetrujú jeho otca

Nepochopiteľné: Ignorovali zákaz, fotili sa vo vojenskom priestore. V prípade smrti českého chlapca vyšetrujú jeho otca

21.06.2024 09:42

Chorvátsky denník Jutarnji list uviedol, že česká rodina vošla autom hlboko do vojenského priestoru Josipa Markiča s cieľom fotiť sa s vojenskými "trofejami".

ONLINE: Ukrajinci bombardovali ruské rafinérie a radarové stanice. Kyjev chce ďalší summit o mieri

ONLINE: Ukrajinci bombardovali ruské rafinérie a radarové stanice. Kyjev chce ďalší summit o mieri

21.06.2024 05:55

Ukrajina považuje ropné zariadenia za legitímne vojenské ciele, pretože zásobujú vojská počas už vyše dva roky trvajúcej invázie.