Keď sa slušní ľudia boja

Nedávno sme robili rozhovory v malebnej dedinke na juhu Slovenska. Rozprávali sme sa s ľuďmi o tom, v akom svete by chceli žiť, resp. my sme im hovorili o možnosti žiť vo svete, kde sa všetci budeme mať dobre, v Tvorivej spoločnosti. Ľudí nepresviedčame, len informujeme. Je dôležité, aby o tejto možnosti vedel každý, a sám si vybral, či takýto formát spoločnosti podporí alebo nie.

Rozhovory prebiehali krásne. Našli sme spoločnú reč, hovorili sme spolu ako človek s človekom. Dokonca nám starosta ponúkol priestory na besedu. Za pár dní sa všetko zmenilo. Beseda bola, ale museli sme hľadať iný priestor. Našli sme a tiež bol príjemný. A prišli ďalší ľudia… Ale neprišiel ani jeden z tých, ktorí ešte pred týždňom nemali problém s nami hovoriť, že chcú žiť ako ľudia.

Strach má veľké oči

Nemusí to tak byť, no kľudne aj môže, že si po rozhovore začali hľadať informácie o projekte na internete. V dnešnej dobe je to prirodzená reakcia. A určite boli médiami informovaní v prvom rade o tom, že je Tvorivá spoločnosť sekta a preto treba dať od nej ruky čo najďalej.

Úplne chápem, že sa ľudia boja. Žijeme v ťažkej dobe. Kvôli strachu si však nedokážeme alebo nechceme vytvoriť vlastný názor. Naučili nás prijímať všetko mediálne „predžuté“. Nechce sa nám samým hľadať, poznávať, analyzovať… Aj sa nám idea Tvorivej spoločnosti páči, ale radšej sa pre istotu stiahneme. Nepôjdeme predsa s kožou na trh. Robiť sebe a svojej rodine problémy. Takto to funguje nielen na Slovensku. 

Sme trendy

No, vďaka Bohu, napriek tomu rastieme. Tých, ktorí pochopili, že Tvorivá spoločnosť je fakt projektom samotných ľudí, je už 40 000 000! Ešte nie štyri miliardy, ale aj táto cifra je super. A teraz spoločne porozmýšľajme. Akoby na projekt reagovala väčšina ľudí, keby sa o Tvorivej spoločnosti všade písalo a hovorilo výsostne v pozitívnom zmysle? Akoby sa zmenil postoj ľudí k projektu? Keby z televízie, rádia, internetu, reklamných agentúr…, keby odvšadiaľ hovorili o tom, aká je Tvorivá spoločnosť „cool“. BBC, CNN, Omnicom Group, Netflix, MTV, Forbes, The Washington post, The New York Times, Izvestija, Vogue, Bloomberg, Cosmopolitan, Pravda, Sme.., keby všade propagovali výhody Tvorivej spoločnosti.

Keby hovorili o tom, že Kapsula zdravia nie je mýtus, ale skutočná technológia, ktorá pomôže vyzdravieť každému. Keby informovali o tom, že bezpečnosť každého z nás bude zaistená celosvetovou Ústavou a kontrolovaná nami všetkými a najmodernejšími technológiami. Keby vo všetkých reklamných agentúrach „nahodili“ trend pomoci jeden druhému – keď pomáhaš iným, pomáhaš sám sebe. Keby na všetkých bilbordoch, od východu na západ, od severu na juh, bolo vysvietených 8 osnov, podľa ktorých budeme všetci žiť. Keby sa propagovalo, že je normálne žiť v pokojnom a spravodlivom svete, kde život každého človeka je na prvom mieste… 

Čo by si ľudia vtedy mysleli o Tvorivej spoločnosti? 

Nedôveru, nepochopenie a strach by nahradil ich záujem o vlastnú budúcnosť. Som o tom presvedčená.

So šejkom alebo bez neho

Nemôžeme si kúpiť médiá. My, obyčajní ľudia, na to nemáme prostriedky. Možno, keby sa našiel nejaký bohatý šejk, ktorý by pochopil, že mu už zanedlho jeho miliardy nebudú na nič. A využil by ich, ako svoju najlepšiu investíciu, na propagáciu projektu.

No 40 000 000 ľudí bude aj tak ďalej informovať o Tvorivej spoločnosti ako o šanci, pretože nemáme veľa času. A onedlho budú aj bez šejka média vysielať výhody Tvorivej spoločnosti… A zovšadiaľ pôjde informácia o príprave na celosvetové referendum. Je to nevyhnutné, pretože všetci chceme žiť v mieri, dostatku a bezpečí. Je to nevyhnutné, lebo všetci budú chcieť prežiť, keď sa zoči voči stretnú s narastajúcimi klimatickými katastrofami. Smutné je však to, že do tej doby na svete, kvôli súčasným krízam, veľa ľudí zomrie alebo bude trpieť. A nie preto, že sa nenašiel nejaký dobromyseľný šejk, ale preto, že sa slušní ľudia boja!

H.

zdroj:creativesociety

Na COP29 Allatra priestor dostala. Prečo nedostala priestor aj na Slovensku?

15.11.2024

Allatra sa venuje klíme. Výsledky dlhodobého prieskumu prezentovali aj na COP29 v Baku. Naše média mohli spomenúť túto novinku v záplave článkov. Avšak ich “sponzori” im očividne neplatia za pravdu. Prinášame informácie z konferencie pod taktovkou OSN, ktorá sa snaží nájsť kľúč k riešeniu spoločných klimatických problémov. Správu vysielala azerbajdžanská [...]

Čo mi ukázala návšteva židovskej synagógy

10.11.2024

V meste pod Zoborom je zrekonštruovaná židovská synagóga. Dnes sa v nej už nevykonávajú náboženské obrady. Cez veľké okná preniká mäkké svetlo, osvetľujúce výstavu na stenách historickej budovy. Mala som len chvíľku času. Zbežne som si ju pozrela. Nie, netušila som, že v našom meste bola kedysi Tisova či Hitlerova ulica. Počas II. svetovej vojny bolo z Nitry [...]

Metóda programovania mysle

08.11.2024

Ako často vidíte v správach alebo na sociálnych sieťach niečo ako: „Nebezpečná sekta!“ alebo „Hrozba pre spoločnosť“? Znie to desivo, však? Ale je tu dôležitá vec: takéto výrazy nie sú náhodné. Málokedy sa zamýšľame nad tým, prečo tieto výrazy znejú tak jasne a ostro, a práve to je metóda manipulácie prostredníctvom médií, ktoré programujú naše [...]

COP29, Muchtar Babajev, klimatický summit OSN

Na klimatickej konferencii COP29 sa dohodli na finančnej pomoci rozvojovým krajinám

24.11.2024 06:10

Štáty sveta sa na COP29 v Azerbajdžane po dlhom vyjednávaní dohodli na výraznom zvýšení klimatickej pomoci pre rozvojové krajiny.

Russia Ukraine War

Peniaze pre rodinu po zabití vojaka. Na Ukrajine ich posielajú 40 mesiacov a prečo sa v Rusku používa dvojaký meter?

24.11.2024 06:00

Aké sú hlavné rozdiely vo finančnej kompenzácii v prípade zabitia vojaka v ruskej armáde a v ukrajinských ozbrojených silách?

Muchtar Babajev, COP29

Prelom v boji proti otepľovaniu: Desať rokov diskusií priniesli dohodu o uhlíkových kvótach

23.11.2024 20:02, aktualizované: 20:25

Podľa zástancov obchodu s povolenkami (kvótami) to prinesie miliardy dolárov pre nové projekty na pomoc v boji proti globálnemu otepľovaniu.