Založ si blog

Budúcnosť je predurčená, len keď s ňou nič nerobíš

Nedávno vyšla správa pre členov Rotary klubu, správa o klimatickej situácii na našej Zemi a matematický predpoklad ako sa klíma bude odvíjať v budúcnosti. Nezaujímal ma Rotary klub, ale zaujali ma hlavne informácie o klíme, lebo to sa týka nás všetkých.

Pozrieť si celú správu vo mne vyvolalo negatívne, ale aj pozitívne pocity. Správu by som z môjho pohľadu rozdelila na tri časti. Prvá časť – minulosť, ako sa klíma začala meniť a bod, v ktorom sa začala meniť s plynulým prelínaním do prítomnosti. Druhá časť – sú fakty a matematické výpočty vývinu klimatických udalostí na našej krásnej planéte, žiaľ aj s tragickým záverom pre nás všetkých.

Pravda nie je vždy pekná a príjemná, ale asi preto je to pravda, nepozerá sa na to čo chceme, po čom túžime, je to pravda a tá je vždy objektívna. Z tohto plynuli moje negatívne pocity – nezostáva nám veľa času. Je na každom z nás, ako sa postavíme k tejto informácii. Stojíme pred voľbou, či si vybrať nepríjemnú pravdu alebo sladkú lož. 

Od malička ma fascinovalo všetko „skryté“, náboženstvá, dejiny, filozofia, psychológia. Prečítala som toho veľa a narazila som na to, že história sa opakuje a na predpovede o posledných časoch. Kdesi som vo svojom vnútri vedela, že my sme tí, čo ich žijeme. Predpokladala som, že je to tak správne. Je to cyklus, v ktorom čosi vzniká a zaniká. Pravda je však taká, že máme až žalostne málo času a ťažko sa s tým dá zmieriť. Už ani na okamih nepredpokladám, že je to takto správne, že ako ľudstvo skončíme na konci cyklu. Sme ľudia – chceme žiť – to je správne. Kedysi, keď som bola s kamarátkami u veštici a viac ako moja „budúcnosť“ ma zaujímalo ako dotyčná pani predpovedá z balíčka kariet, mi prezradila: „Budúcnosť je predurčená, len keď s ňou nič nerobíš. Môžem ti povedať hocičo, je len na tebe, či sa tvoj príbeh tak odvinie.“ Bola som vďačná za jej odpoveď a nikdy viac som už nemala potrebu ísť si dať „veštiť“. My nepotrebujeme veštenie. Ak sa chceme pozrieť aká budúcnosť nás ako ľudstvo čaká, stačí nám matematika.

Pozerala som tretiu časť správy a na tento svoj okamih života som si spomenula. Tretia a posledná časť správy mi vrátila naspäť pozitívny pocit, dala nádej, lebo existuje riešenie. Nemusíme čakať na to čo bude, môžeme zmeniť náš príbeh. Ale musíme to spraviť MY, nikto iný to za nás nespraví. A pozitívne je, že máme na to silu – našou silou je zjednotenie.

J.

zdroj: creativesociety

Kto nám vnucuje, čo si máme myslieť?

22.04.2024

Pokračujeme v odhaľovaní šablón tzv. architektov vedomia cez úplne legálne organizácie, ktorých cieľom je hlavne očierňovať určité skupiny. V nadväznosti na videosprávu Dr. Egona Cholakiana, v ktorej odhalil prácu tajného zoskupenia odnože bývalej KGB a jej pôsobenie v rôznych krajinách sveta na ľudí cez manipuláciu verejnej mienky, sa uskutočnil okrúhly stôl [...]

Kto manipulujte verejnou mienkou?

20.04.2024

Paradox dnešnej doby? Máme úplne legálne organizácie, ktorých cieľom je špiniť určité skupiny. V nadväznosti na videosprávu Dr. Egona Cholakiana, v ktorej odhalil prácu tajného zoskupenia odnože bývalej KGB a jej pôsobenie v rôznych krajinách sveta na ľudí cez manipuláciu verejnej mienky, sa uskutočnil okrúhly stôl „Slovensko a jeho [...]

Ako sa jednoducho ovplyvňujú voľby

17.04.2024

Pokračujeme v rozkrývaní práce tajnej organizácie, ktorá vznikla z bývalej sekcie KGB a pôsobí po celom demokratickom svete. Zo správy Dr. Egona Cholakiana, ktorý v týchto dňoch verejne odkryl informácie a fakty, uvádzame úryvok o práci a vplyve tejto organizácie na Ukrajine: „Výstižným príkladom využívania siete mediálnych agentov KGB [...]

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Polícia SR

Nastúpila do MHD a domov sa už nevrátila. Polícia pátra po 14-ročnej Liliane

26.04.2024 10:44

Žilinskí policajti žiadajú verejnosť o pomoc.

Viktor Orbán

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.

Tvorivá spoločnosť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 325
Celková čítanosť: 642342x
Priemerná čítanosť článkov: 1976x

Autor blogu