Založ si blog

Haló, kto je na druhej strane?

Dnes mi volalo neznáme číslo. „Zas otravy,“ pomyslela som si, pretože mi zvyknú často volať neznáme čísla. Väčšinou sú to rôzne spoločnosti, ktoré ponúkajú bambusové ponožky, geniálne holiace strojčeky, hrnce, sľubujú, že som niečo vyhrala, stačí “len” zorganizovať párty u seba doma, stačia vraj tri manželské páry… na oplátku získam obedár alebo inú hlúposť, bez ktorej som sa mohla zaobísť.

Výhodná ponuka

Možnosť „Bé“ je konkurenčný mobilný operátor, ktorý ma chce získať do svojho stáda. „Dobrý deň, volám sa XY, som zástupkyňou spoločnosti.. “ Možnosť „A“. Tentokrát mi pani ponúkala náplasti voči vráskam. Eko, bio, raw, jedinečný produkt, ktorý môžem získať za špeci cenu, pretože som ich stály klient. Keď som si sama nevedela spomenúť, pani mi pripomenula, že som si v 2016 od nich kúpila nejakú pleťovú masku. Preto ma majú v databáze. Kedysi som operátorom skladala telefón, drzo sa pýtala, či ich môžem otravovať počas ich pracovného času, no pochopila som, že oni sú tiež len pešiakom v tejto absurdnej hre. Teraz som operátorke povedala pár slov o Tvorivej spoločnosti. Nevedela, ako reagovať, asi takúto odpoveď nemala v predpísanom scenári. Rozprávali sme sa pár minút. Potom som sa rozhodla, že si skúsim čo-to pozisťovať o práci v call centrách. Veď poslednú dobu ich je viac než dosť.

Čím rýchlejšie, tým lepšie

Po krátkej analýze som zistila, že sú rôzne typy call centier. To, na ktoré som dnes mala šťastie ja, funguje systémom, že operátor sa mení na stroj, ktorý má počas šichty obvolať čo najviac ľudí. Cieľ je jasný. Aby si človek objednal čo najviac nepotrebného tovaru. Každý spôsob dosiahnutia výsledkov sa počíta. Ak nemáš výkon, ak za teba nehovoria čísla, nezarobíš nič. Vysoká fluktuácia, psychoteror a neustále pripomínanie nahraditeľnosti človeka. Žiadna ľudskosť. „V našej firme najviac zarobia tí, čo nemajú žiadnu chrbtovú kosť. Musíš mať na to žalúdok,” dozvedám sa v komentároch, ktoré sa letmo dotýkajú ľudskej anatómie. Srdce sa berie ako nežiadúci orgán. Čítam ďalej. Kto chce niečo meniť, dostane padáka. Pretože firme neprejavuje dostatočnú lojalitu. Bolo mi z toho zle. Radšej som zavrela diskusiu. Po jej prečítaní som si však uvedomila jednu vec, ako veľmi potrebujeme Tvorivú spoločnosť. 10 000 dolárov mesačne, žiaden stres, žiadna voľba medzi vidinou zárobku a svedomím. Kvalitný tovar pre všetkých, možnosť cestovať, dýchať, žiť naplno. Spoločnosť, kde nemusíš väčšinu života tráviť v práci len preto, aby si mal z čoho zaplatiť za strechu nad hlavou. Je pred nami krásna budúcnosť. Stačí len trošku chcieť, pozrieť sa na svet inými očami a začať konať. Aby sa na druhej strane akéhokoľvek telefonátu mohlo ozvať to hlavné, hlas skutočného Človeka: „Dobrý deň, akým spôsobom môžeme vybudovať ešte lepšiu spoločnosť?”

M.

Zdroj: creativesociety

Kto nám vnucuje, čo si máme myslieť?

22.04.2024

Pokračujeme v odhaľovaní šablón tzv. architektov vedomia cez úplne legálne organizácie, ktorých cieľom je hlavne očierňovať určité skupiny. V nadväznosti na videosprávu Dr. Egona Cholakiana, v ktorej odhalil prácu tajného zoskupenia odnože bývalej KGB a jej pôsobenie v rôznych krajinách sveta na ľudí cez manipuláciu verejnej mienky, sa uskutočnil okrúhly stôl [...]

Kto manipulujte verejnou mienkou?

20.04.2024

Paradox dnešnej doby? Máme úplne legálne organizácie, ktorých cieľom je špiniť určité skupiny. V nadväznosti na videosprávu Dr. Egona Cholakiana, v ktorej odhalil prácu tajného zoskupenia odnože bývalej KGB a jej pôsobenie v rôznych krajinách sveta na ľudí cez manipuláciu verejnej mienky, sa uskutočnil okrúhly stôl „Slovensko a jeho [...]

Ako sa jednoducho ovplyvňujú voľby

17.04.2024

Pokračujeme v rozkrývaní práce tajnej organizácie, ktorá vznikla z bývalej sekcie KGB a pôsobí po celom demokratickom svete. Zo správy Dr. Egona Cholakiana, ktorý v týchto dňoch verejne odkryl informácie a fakty, uvádzame úryvok o práci a vplyve tejto organizácie na Ukrajine: „Výstižným príkladom využívania siete mediálnych agentov KGB [...]

Ukrajina, vojak

Austrálsky generál pre Pravdu: Ukrajina čelí pochmúrnym scenárom, Západ musí zmeniť ruskú stratégiu

03.05.2024 05:00

Austrálsky generálmajor vo výslužbe Mick Ryan sa nedávno vrátil z cesty po Ukrajine. „Čím dlhšie vojna trvá, tým rýchlejšie sa Rusi učia," vraví.

Moment dopadu balistickej rakety na iracké mesto Erbil

Úder na Sýriu. Izrael zasiahol budovu bezpečnostných síl v Damasku

02.05.2024 23:01, aktualizované: 23:25

Sýrske štátne médiá o údere bezprostredne neinformovali.

ucla

USA: Na univerzite UCLA zadržali najmenej 200 propalestínskych demonštrantov

02.05.2024 22:22

Polícia zlikvidovala barikády a začala vypratávať tábor demonštrantov.

trump

Ďalší útok na Kapitol? Výsledky volieb uznám, len ak budú čestné, uviedol Trump

02.05.2024 21:52

Podobné slová použil aj v rokoch 2016 a 2020.

Tvorivá spoločnosť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 325
Celková čítanosť: 645956x
Priemerná čítanosť článkov: 1988x

Autor blogu