Založ si blog

A toto si videla?

„A toto si videla?” Napísala mi známa. Neozvala sa mi roky, no posledné týždne mi píše pravidelne, pričom si dala za cieľ informovať ma o každom negatívnom článku, ktorý vyšiel o Tvorivej spoločnosti.

Keď som sa jej pýtala, prečo mi to posiela, odpovedala mi: „Aby si bola v obraze a vedela, čo je to tá Tvorivá spoločnosť.” Veď ja som v obraze. Každý deň venujem projektu značnú časť svojho voľného času. Videla som všetky fóra, študovala si informácie… Akú však majú výpovednú hodnotu články, kde si autor nedá ani tú námahu, aby si overil aspoň názov projektu a neprekladal ho cez prekladač z ruských hejterských článkov ako napr. Benevolentná či Kreatívna spoločnosť?

Nie. Známu, ktorá sa tvárila ako moja BFF (tú skratku som odkukala od mojej 10 ročnej dcéry), som nepresviedčala. Ani nikoho, kto sa vďaka čiernemu PR stane odborníkom na Tvorivú spoločnosť. Ten vzácny čas, ktorý tak rýchlo uteká pomedzi prsty, radšej využijem na niečo zmysluplnejšie.

Svet nezmenia hejteri

Po jednom z rozhovorov s mamou som si spomenula ne jej dobrú radu: “Nehas, čo Ťa nepáli.” Tá má rôzne podoby. “Hľaď si do svojho taniera.” “Venuj sa svojim problémom… Keď je koze dobre, ide sa šmýkať na ľad…”

Práve to „nehasenie“ nás doviedlo tam, kde sme. Každý deň vo väčších sračkách, každý deň viac škandálov, nenávisti, obetí na životoch, klimatických katastrof. Niekedy mi to pripomína Titanic. Dolné poschodia sú už potopené, ale orchester stále hrá tú svoju.

Uvedomila som si jedno. Svet nezmenia hejteri. Ani tí, ktorí mlčia ako vši pod chrastou. Svet zmenia ľudia, ktorí sa neboja rozprávať. A preto srdečne pozývam na fórum Globálna kríza. Zodpovednosť 2.12. 2023 o 18:00.

M.

zdroj:creativesociety.com

Kto nám vnucuje, čo si máme myslieť?

22.04.2024

Pokračujeme v odhaľovaní šablón tzv. architektov vedomia cez úplne legálne organizácie, ktorých cieľom je hlavne očierňovať určité skupiny. V nadväznosti na videosprávu Dr. Egona Cholakiana, v ktorej odhalil prácu tajného zoskupenia odnože bývalej KGB a jej pôsobenie v rôznych krajinách sveta na ľudí cez manipuláciu verejnej mienky, sa uskutočnil okrúhly stôl [...]

Kto manipulujte verejnou mienkou?

20.04.2024

Paradox dnešnej doby? Máme úplne legálne organizácie, ktorých cieľom je špiniť určité skupiny. V nadväznosti na videosprávu Dr. Egona Cholakiana, v ktorej odhalil prácu tajného zoskupenia odnože bývalej KGB a jej pôsobenie v rôznych krajinách sveta na ľudí cez manipuláciu verejnej mienky, sa uskutočnil okrúhly stôl „Slovensko a jeho [...]

Ako sa jednoducho ovplyvňujú voľby

17.04.2024

Pokračujeme v rozkrývaní práce tajnej organizácie, ktorá vznikla z bývalej sekcie KGB a pôsobí po celom demokratickom svete. Zo správy Dr. Egona Cholakiana, ktorý v týchto dňoch verejne odkryl informácie a fakty, uvádzame úryvok o práci a vplyve tejto organizácie na Ukrajine: „Výstižným príkladom využívania siete mediálnych agentov KGB [...]

SR Bratislava CHZJD skládka Vrakuňa monitoring BAX

Exminister kritizuje zastavenie sanácie skládky vo Vrakuni, Taraba avizuje riešenie

29.04.2024 21:17

Do podzemných vôd unikajú najmä pesticídy a herbicídy. Spustenie sanačných prác sa očakávalo v roku 2018.

teplomer, horúčavy, pes

Pred týždňom sneh a mráz. Leto dorazilo aj na sever Slovenska

29.04.2024 20:17

Ešte v nedeľu letnú teplotu zaznamenali len v Mužli neďaleko Štúrova.

Fico, Blaha

Iniciatíva Munícia pre Ukrajinu vyzvala Fica, aby zdvojnásobil vyzbieranú sumu

29.04.2024 19:36

Zároveň premiéra vyzvali, aby sa jasne vyjadril a prehodnotil svoj postoj k českej iniciatíve.

Filip Kuffa

Demokrati namietajú účasť Gregora Kuffu na rokovaniach, jeho brat hovorí o výmysloch

29.04.2024 18:56

Ako príklad uviedla mimoparlamentná strana rokovanie k návštevnému poriadku Tatranského národného parku.

Tvorivá spoločnosť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 325
Celková čítanosť: 644341x
Priemerná čítanosť článkov: 1983x

Autor blogu