Založ si blog

Dělala jsem si iluze

Chci se s vámi upřímně podělit o to, že jsem si určitou dobu dělala iluze, že dokážu ochránit svou dceru, že ji dokáži ochránit před všemi útrapami tohoto světa. Řekla jsem si, že budu neúnavně pracovat, bez volna, aby moje holčička měla možnost se dobře učit, pěkně se oblékat, jíst zdravé jídlo, být zdravá, v teple a pohodlí. Řekla jsem si, že se velice vynasnažím, abych jí zabezpečila lepší život! Byla jsem pevně rozhodnutá, že hlavním krédem mého života bude chránit ji – chránit ji před jakýmkoliv násilím, lží, podvody, krutostmi a všemi problémy. Udělala bych cokoliv pro to, aby žila a měla radost ze života! A víte, určitý čas jsem věřila, že se mi to daří a že jsem dobrá matka, protože dělám vše, co je v mých silách, pro blaho své dcery.

Ale bylo to přesně do chvíle, kdy jsem se dozvěděla o situaci, která se právě teď děje s klimatem naší planety. O tom, že naše planeta čelí bezprecedentním výzvám a klimatické katastrofy se stále stupňují. Každým dnem se zvyšuje pravděpodobnost, že se střetneme se silnou katastrofou. Uvědomila jsem si, že nemilosrdné přírodní síly mohou kdykoliv zasáhnout mě i mou dceru. Tehdy jsem si položila otázku: „Budu ji moci ochránit?“ A s hrůzou jsem si uvědomila, že možná nebudu schopna.

Ptala jsem se sama sebe: „Jak mohu být dobrou matkou, když se nestarám o budoucnost vlastní dcery, když mlčím o klimatických hrozbách?“ Pochopila jsem, že pokud ji chci zajistit bezpečnou budoucnost, musím usilovat o to, aby věda a naši vědci vyřešili tento klimatický problém, aby zastavili tuto vnější sílu, která působí na jádro naší planety a vyvolává přírodní katastrofy! Víte, pocítila jsem, že bych mohla něco změnit. A hned jak jsem si to uvědomila, našla jsem naději. Začala jsem nahrávat videa a povídat si se všemi, které znám: s přáteli, s rodinou, v práci. Pochopila jsem, že toto je přesně to, co musíme dělat.

Ale víte, s čím jsem se nejdříve střetla? Že na cestě k bezpečí mé dcery, na cestě k její bezpečné a šťastné budoucnosti, kterou jsem se jí tak velmi snažila zabezpečit, stojí v cestě nečekaní lidé. Jsou to ti z vás, kteří mlčí, kteří nevěří a nic nedělají. Omlouvám se za přímost, bohužel, taková je realita.

Rozumím tomu, že celosvětovou reakci na tento problém můžeme vyvolat pouze vytvořením celosvětového požadavku. To znamená, že každý člověk na světě musí vyjádřit svůj názor, svoji žádost, svůj požadavek, že musíme zachránit životy našich dětí.

Čím více je bezcitných lidí, kteří mlčí o skutečném nárůstu klimatu, tím více jsou ohroženy životy našich dětí. To znamená, že kvůli těmto bezcitným lidem, kteří mlčí, může moje dcerka, stejně jako vaše dítě, kdykoliv zemřít při další klimatické katastrofě. Jak mám na to jako matka reagovat? Co mám udělat? Ptala jsem se sama sebe: „Jak vás mohu přesvědčit, abyste mluvili pravdu o klimatických změnách? Jak vás mohu obměkčit, abyste přestali mlčet! Jak vás může přesvědčit obyčejný člověk jako já, abyste zachránili naše děti? Vaše děti?“

A uvědomila jsem si, že mohu něco udělat. Mohu vás o to jednoduše požádat. Protože všichni jsme lidské bytosti, všichni poznáme bolest a smutek, viďte? Víte, jsou situace, kdy onemocní dítě a zoufalí rodiče začnou shánět finanční prostředky na léčbu svého dítěte. Já nepotřebuji sbírat finanční prostředky, protože, díky Bohu, má dcera je zdravá. Ale žije ve světě, který je smrtelně nemocný. A já vás chci jen poprosit, zachraňte moji holčičku, dejte šanci tomuto světu přežít. Řekněte svým přátelům, známým a kolegům o tom, co se skutečně děje s klimatem, povězte jim o klimatické progresi, a pomozte nasměrovat pozornost médií a veřejnosti na tento problém! A právě teď vás žádám, abyste to udělali nejen pro jedno dítě, nejen pro moji dcerku, ale pro každé dítě na této planetě, pro každé dětské srdíčko, které ještě bije. Všechny děti světa jsou NAŠE. Uvědomila jsem si , kolik této zranitelné drobotiny, která právě otevřela své oči a nedokáže ochránit sama sebe, každoročně zahyne při klimatických katastrofách. Je to tak nespravedlivé! Uvědomuji si, že jejich rodiče by je také chtěli ochránit, ale nedokázali to. A neumím si představit, co takový rodič prožívá. Zodpovědnost za jejich ochranu leží na nás, dospělých: na mně a na vás. Na úplně každém z nás.

Jeden moudrý muž jednou řekl: „Když přijdeš k Bohu a řekneš mu, že jsi žil svůj život jako dobrý člověk a snažil si se chránit své dítě, Bůh se tě zeptá: „A co mé ostatní děti? Proč jsi je neochránil? Všechny jsou to Mé děti…“

A jako matka vás prosím, abyste se zamysleli nad těmito slovy tohoto moudrého muže. Neexistuje nic takového jako cizí děti.

Allegheny

Informace a fakta, které zazněli na fóru, byly šokující. Nové poznatky vědy však dávají naději. Moderátorka a matka malé dcerky se podělila o své pocity a pochopení ze současné situace s klimatem…

Zdroj: creative society.com Mezinárodní online fórum „Globální krize. Zodpovědnost“

Kto nám vnucuje, čo si máme myslieť?

22.04.2024

Pokračujeme v odhaľovaní šablón tzv. architektov vedomia cez úplne legálne organizácie, ktorých cieľom je hlavne očierňovať určité skupiny. V nadväznosti na videosprávu Dr. Egona Cholakiana, v ktorej odhalil prácu tajného zoskupenia odnože bývalej KGB a jej pôsobenie v rôznych krajinách sveta na ľudí cez manipuláciu verejnej mienky, sa uskutočnil okrúhly stôl [...]

Kto manipulujte verejnou mienkou?

20.04.2024

Paradox dnešnej doby? Máme úplne legálne organizácie, ktorých cieľom je špiniť určité skupiny. V nadväznosti na videosprávu Dr. Egona Cholakiana, v ktorej odhalil prácu tajného zoskupenia odnože bývalej KGB a jej pôsobenie v rôznych krajinách sveta na ľudí cez manipuláciu verejnej mienky, sa uskutočnil okrúhly stôl „Slovensko a jeho [...]

Ako sa jednoducho ovplyvňujú voľby

17.04.2024

Pokračujeme v rozkrývaní práce tajnej organizácie, ktorá vznikla z bývalej sekcie KGB a pôsobí po celom demokratickom svete. Zo správy Dr. Egona Cholakiana, ktorý v týchto dňoch verejne odkryl informácie a fakty, uvádzame úryvok o práci a vplyve tejto organizácie na Ukrajine: „Výstižným príkladom využívania siete mediálnych agentov KGB [...]

Španielsko Sánchez zotrvanie vyšetrovanie manželka

Premiér Sánchez demisiu nepodal: Kampaň očierňovania sa neskončí

29.04.2024 21:47

Španielsky premiér dodal, že on a jeho manželka Begona Gómezová to zvládnu.

SR Bratislava CHZJD skládka Vrakuňa monitoring BAX

Exminister kritizuje zastavenie sanácie skládky vo Vrakuni, Taraba avizuje riešenie

29.04.2024 21:17

Do podzemných vôd unikajú najmä pesticídy a herbicídy. Spustenie sanačných prác sa očakávalo v roku 2018.

teplomer, horúčavy, pes

Pred týždňom sneh a mráz. Leto dorazilo aj na sever Slovenska

29.04.2024 20:17

Ešte v nedeľu letnú teplotu zaznamenali len v Mužli neďaleko Štúrova.

Fico, Blaha

Iniciatíva Munícia pre Ukrajinu vyzvala Fica, aby zdvojnásobil vyzbieranú sumu

29.04.2024 19:36

Zároveň premiéra vyzvali, aby sa jasne vyjadril a prehodnotil svoj postoj k českej iniciatíve.

Tvorivá spoločnosť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 325
Celková čítanosť: 644349x
Priemerná čítanosť článkov: 1983x

Autor blogu