Založ si blog

Čísla neklamú

Všimla som si jednu vec. Globálne online fóra, ktoré boli vysielané na platforme Tvorivej spoločnosti, najviac iritujú tých, ktorí si ich nepozreli. Ich dôvody sú jasné: “sú dlhé”, “nemajú na ne čas”, “všetko vedia”, “vkladajú budúcnosť do Božích rúk”, “neveria na zmenu klímy…” my sme len sektári, ktorí strašia…”
Našťastie fóra si pozrelo množstvo ľudí, ktorí sa zaujímajú o to, čo sa vôkol nás deje. Jeden z nich, Lennis Muhammad (marketingový manažér a matematický analytik so zameraním na štatistiku, prevádzkový riaditeľ spoločnosti Info Media Distribution v USA, California, Fresno) sa podelil so svojimi dojmami:

„Veľmi ma zaujali dve fóra, ktoré som sledoval. Najviac ma zaujali grafy a pohľad na zemetrasenia a geodynamiku zemetrasení, ktoré sa odohrávajú po celom svete.

Bol som riadne vystrašený a zdrvený, a povedal som: „Dovoľte mi, aby som sa tomu povenoval podrobnejšie, pretože to chcem dokázať. Možno niečo nie je v poriadku. Niečo musí byť zle, pretože ak to bude naďalej narastať, máme problém“.

A potom som začal tieto zemetrasenia zakresľovať do grafu, ktorý som vytvoril, a skúmať ich. Tiež som sa rozprával s niektorými kolegami, z ktorých niektorí sú strojní inžinieri, stavební inžinieri, elektroinžinieri.

Potom som zašiel za niektorými svojimi profesormi na Štátnu univerzitu vo Fresne a rozprával sa s nimi o problémoch, ktoré som mal s číslami.

Obával som sa o svoj vlastný život, život mojej rodiny, životy mojich blízkych a priateľov a snažil som sa zistiť: „Dobre teda, aký zmysel mi to dáva?“

Keď som sa rozprával so svojimi kolegami, rozoberali sme to do podrobností. A oni mi potvrdzovali presne to, čo nám ukazovala Tvorivá spoločnosť. Bol som z toho veľmi zničený, pretože čísla neklamú.

Na základe čísel, ktoré pozorujeme, a tiež keď sme si prešli grafy, ktoré sme sledovali a videli, a keďže tieto čísla exponenciálne rastú a stúpajú, budeme svedkami väčšieho počtu katastrof a väčšieho počtu zemetrasení. A bude to zničujúce.”

Otázka ostáva jasná. Čísla neklamú. Dokedy si budeme klamať sami sebe?

Zdroj: creativesociety.com; fórum Globálna kríza. Zodpovednosť

Kto nám vnucuje, čo si máme myslieť?

22.04.2024

Pokračujeme v odhaľovaní šablón tzv. architektov vedomia cez úplne legálne organizácie, ktorých cieľom je hlavne očierňovať určité skupiny. V nadväznosti na videosprávu Dr. Egona Cholakiana, v ktorej odhalil prácu tajného zoskupenia odnože bývalej KGB a jej pôsobenie v rôznych krajinách sveta na ľudí cez manipuláciu verejnej mienky, sa uskutočnil okrúhly stôl [...]

Kto manipulujte verejnou mienkou?

20.04.2024

Paradox dnešnej doby? Máme úplne legálne organizácie, ktorých cieľom je špiniť určité skupiny. V nadväznosti na videosprávu Dr. Egona Cholakiana, v ktorej odhalil prácu tajného zoskupenia odnože bývalej KGB a jej pôsobenie v rôznych krajinách sveta na ľudí cez manipuláciu verejnej mienky, sa uskutočnil okrúhly stôl „Slovensko a jeho [...]

Ako sa jednoducho ovplyvňujú voľby

17.04.2024

Pokračujeme v rozkrývaní práce tajnej organizácie, ktorá vznikla z bývalej sekcie KGB a pôsobí po celom demokratickom svete. Zo správy Dr. Egona Cholakiana, ktorý v týchto dňoch verejne odkryl informácie a fakty, uvádzame úryvok o práci a vplyve tejto organizácie na Ukrajine: „Výstižným príkladom využívania siete mediálnych agentov KGB [...]

teplomer, horúčavy, pes

Pred týždňom sneh a mráz. Leto dorazilo aj na sever Slovenska

29.04.2024 20:17

Ešte v nedeľu letnú teplotu zaznamenali len v Mužli neďaleko Štúrova.

Fico, Blaha

Iniciatíva Munícia pre Ukrajinu vyzvala Fica, aby zdvojnásobil vyzbieranú sumu

29.04.2024 19:36

Zároveň premiéra vyzvali, aby sa jasne vyjadril a prehodnotil svoj postoj k českej iniciatíve.

Filip Kuffa

Demokrati namietajú účasť Gregora Kuffu na rokovaniach, jeho brat hovorí o výmysloch

29.04.2024 18:56

Ako príklad uviedla mimoparlamentná strana rokovanie k návštevnému poriadku Tatranského národného parku.

2024-04-26 slnko v sieti 007 foto zdenko hanout

Šéf Rady RTVS označil galavečer Slnko v sieti za politický míting opozície

29.04.2024 18:16

Igor Gallo pripomenul, že RTVS ako vysielateľ galavečera nesie v zmysle platnej legislatívy objektívnu zodpovednosť za obsah priameho prenosu.

Tvorivá spoločnosť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 325
Celková čítanosť: 644320x
Priemerná čítanosť článkov: 1983x

Autor blogu