Založ si blog

Když hotel hoří a na tebe zapomenou

Dneska jsem zjistil, jak je evakuační zavazadlo důležité. O půl 6 ráno zazněl v hotelu hluk budíků a lidí.

Standardní záležitost. Lidé vstávají a jdou do práce. Probudil jsem se, a ucítil jsem štiplavý kouř. V polospánku mě napadlo: „Kuchař připálil vajíčka, to se občas stává“.

Po chvilce bylo ticho. S dobrým pocitem jsem usínal. Štiplavý kouř zesiloval. Vstal jsem, otevřel dveře, přešel do druhé místnosti oddělené dveřmi, kde už byla mlha.

Po otevření dalších dveří na chodbu hotelu mi bylo jasné, co se děje a proč je na hotelu takové ticho. 

Oni na mě zapomněli

Volám na recepci, kde mi vyděšená recepční křičí do telefonu: ,,Vy jste v pokoji? Opusťte pokoj, hasiči už jedou“!

No, z druhého patra opustit pokoj není tak jednoduché.  A zadýmené schody nepřipadají v úvahu.

Bylo potřeba aktivovat vědomí a přemýšlet, co teďka. V polospánku jsem vzal ručník, namočil ho do vody, a izoloval jsem dveře, aby se kouř nešířil do pokoje. Vzpomněl jsem si na evakuační zavazadlo, které samozřejmě leží doma, a ještě je potřeba dodělat. 

Ale bylo potřeba pokračovat s tím, co je. Zhodnotil jsem, že mám dva pokoje, přesunul jsem se do vzdálenějšího pokoje, od vzniku štiplavého dýmu. 

Přemýšlím: „Otevřít okno můžu, mám izolované dveře mokrým ručníkem a čerstvý vzduch jsem potřeboval.“ V tu chvíli jsem měl prostor na sebe naházet pár věcí, bundu, čepici. Celé to trvalo asi 15 minut.

V tom začal někdo bušit na dveře, hasiči. Už jsem byl venku. Venku je 5 stupňů, zima, fouká a prší.  

Všichni jsou už před hotelem. Mezi blikajícími světly několika jednotek hasičů, sanitky a policie zní v nočním šramotu kašel lidí.

Naštěstí jsou všichni živí a zdraví. Uvědomil jsem si, jak je život člověka křehký a jak je příprava, ale především KLID důležitý. 

Jo a ono to asi nebyly budíky, co jsem ráno slyšel, asi požární hlásiče na chodbě 🙈 Jen přes dvoje dveře, v polospánku to nepoznáte.

Kdybych recepční poslech a vyběhl na ty schody, asi bych v tom dýmu skončil po 5 metrech… Strach a panika by mi moc nepomohly. Ten vnitřní klid je velmi důležitý. 

Děkuji

David

Zdroj: creativesociety.com; Globální krize. Zodpovědnost; geocenter.info

Kto nám vnucuje, čo si máme myslieť?

22.04.2024

Pokračujeme v odhaľovaní šablón tzv. architektov vedomia cez úplne legálne organizácie, ktorých cieľom je hlavne očierňovať určité skupiny. V nadväznosti na videosprávu Dr. Egona Cholakiana, v ktorej odhalil prácu tajného zoskupenia odnože bývalej KGB a jej pôsobenie v rôznych krajinách sveta na ľudí cez manipuláciu verejnej mienky, sa uskutočnil okrúhly stôl [...]

Kto manipulujte verejnou mienkou?

20.04.2024

Paradox dnešnej doby? Máme úplne legálne organizácie, ktorých cieľom je špiniť určité skupiny. V nadväznosti na videosprávu Dr. Egona Cholakiana, v ktorej odhalil prácu tajného zoskupenia odnože bývalej KGB a jej pôsobenie v rôznych krajinách sveta na ľudí cez manipuláciu verejnej mienky, sa uskutočnil okrúhly stôl „Slovensko a jeho [...]

Ako sa jednoducho ovplyvňujú voľby

17.04.2024

Pokračujeme v rozkrývaní práce tajnej organizácie, ktorá vznikla z bývalej sekcie KGB a pôsobí po celom demokratickom svete. Zo správy Dr. Egona Cholakiana, ktorý v týchto dňoch verejne odkryl informácie a fakty, uvádzame úryvok o práci a vplyve tejto organizácie na Ukrajine: „Výstižným príkladom využívania siete mediálnych agentov KGB [...]

teplomer, horúčavy, pes

Pred týždňom sneh a mráz. Leto dorazilo aj na sever Slovenska

29.04.2024 20:17

Ešte v nedeľu letnú teplotu zaznamenali len v Mužli neďaleko Štúrova.

Fico, Blaha

Iniciatíva Munícia pre Ukrajinu vyzvala Fica, aby zdvojnásobil vyzbieranú sumu

29.04.2024 19:36

Zároveň premiéra vyzvali, aby sa jasne vyjadril a prehodnotil svoj postoj k českej iniciatíve.

Filip Kuffa

Demokrati namietajú účasť Gregora Kuffu na rokovaniach, jeho brat hovorí o výmysloch

29.04.2024 18:56

Ako príklad uviedla mimoparlamentná strana rokovanie k návštevnému poriadku Tatranského národného parku.

2024-04-26 slnko v sieti 007 foto zdenko hanout

Šéf Rady RTVS označil galavečer Slnko v sieti za politický míting opozície

29.04.2024 18:16

Igor Gallo pripomenul, že RTVS ako vysielateľ galavečera nesie v zmysle platnej legislatívy objektívnu zodpovednosť za obsah priameho prenosu.

Tvorivá spoločnosť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 325
Celková čítanosť: 644327x
Priemerná čítanosť článkov: 1983x

Autor blogu