Založ si blog

Nikdy sa nedostaneš do neba jedného náboženstva bez toho, aby si neskončil v pekle iného náboženstva.

Neviem, kedy som po prvýkrát začala pochybovať o vyvolenosti katolíckej cirkvi. Nie o Bohu, tomu som verila, len dogmy, pravidlá a prikázania cirkvi mi už v puberte spôsobovali vnútorný pocit nepohody. Ten rástol každým rokom.

Má Boh kalendár?

Nedeľa ráno. Mama ma pravidelne budila do kostola. Keby som nešla na omšu, mala by som hriech. Nechápala som to. Má Boh niekde “TAM” prezenčnú listinu? Keď som sa pýtala, dostala som odpoveď, že mám veriť a nepochybovať. A modliť sa za všetkých, ktorí neprijali jedinú pravú vieru. 

V istom momente som začala chodiť do kostola iba zo strachu. Zo strachu z toho, aby som neskončila v pekle. Pretože  Boh si všimne moju neprítomnosť, i to, že som sa nešla vyspovedať z hriechu. Keď som vyrástla, odsťahovala som sa. V druhom meste som sa pozerala s ľútosťou nielen na všetkých ateistov, ale aj na evanjelikov či príslušníkov gréckokatolíckej cirkvi. Pretože ONI pôjdu do pekla. Pritom mnohé kamarátky cítili, že je niečo viac než dočasná existencia. Že život nie je len tok DNA v čase a v priestore, ako sa nás o tom snažil presvedčiť jeden profesor.

Poznám mnohých ľudí, ktorých označujú za ateistov. A je to nefér. Doposiaľ neexistuje kategória ľudí, ktorí síce veria v Boha, žijú s Bohom, no nehlásia sa k žiadnemu náboženstvu. Boh nie je majetkom žiadneho náboženstva. Patrí všetkým. Môžeme ho nazývať Bohom, Allahom, Láskou… žiaden z týchto epitetov nezmení jeho podstatu. Ak sa chcete dozvedieť viac, pozrite si konferenciu O čom snívali Proroci. Je dlhá. No jej obsah skutočne stojí za to!

Tou dôležitou vecou je Boha poznať, nie len veriť, pretože vtedy človek jednoducho pochyby stráca a ostáva len láska. 

Kto nám vnucuje, čo si máme myslieť?

22.04.2024

Pokračujeme v odhaľovaní šablón tzv. architektov vedomia cez úplne legálne organizácie, ktorých cieľom je hlavne očierňovať určité skupiny. V nadväznosti na videosprávu Dr. Egona Cholakiana, v ktorej odhalil prácu tajného zoskupenia odnože bývalej KGB a jej pôsobenie v rôznych krajinách sveta na ľudí cez manipuláciu verejnej mienky, sa uskutočnil okrúhly stôl [...]

Kto manipulujte verejnou mienkou?

20.04.2024

Paradox dnešnej doby? Máme úplne legálne organizácie, ktorých cieľom je špiniť určité skupiny. V nadväznosti na videosprávu Dr. Egona Cholakiana, v ktorej odhalil prácu tajného zoskupenia odnože bývalej KGB a jej pôsobenie v rôznych krajinách sveta na ľudí cez manipuláciu verejnej mienky, sa uskutočnil okrúhly stôl „Slovensko a jeho [...]

Ako sa jednoducho ovplyvňujú voľby

17.04.2024

Pokračujeme v rozkrývaní práce tajnej organizácie, ktorá vznikla z bývalej sekcie KGB a pôsobí po celom demokratickom svete. Zo správy Dr. Egona Cholakiana, ktorý v týchto dňoch verejne odkryl informácie a fakty, uvádzame úryvok o práci a vplyve tejto organizácie na Ukrajine: „Výstižným príkladom využívania siete mediálnych agentov KGB [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Tvorivá spoločnosť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 325
Celková čítanosť: 641746x
Priemerná čítanosť článkov: 1975x

Autor blogu