Založ si blog

Ohlédnutí za létem

Kukuřice na poli

V létě u nás snad na všech polích rostla kukuřice. Chtěla jsem si ji natrhat a tak jsem se snažila najít majitele. Jenže tady jsem narazila. Majitel to někomu pronajímá a najít na dotyčného kontakt je snad nadlidský úkol. Na katastru lze najít pouze majitele, ale kontakt se tam neuvádí. A víte, co mi přišlo legrační? Na internetu se dalo najít spoustu receptů, jak uvařit kukuřici z pole, ale nikde jsem nenašla, jak zjistit toho, komu ta kukuřice patří. Napadlo mně, že by bylo celkem hezké, kdyby majitelé polí nebo pěstitelé měli tabuli s informacemi. Divočáky by to asi od rytí polí neodradilo, ale lidé by takové údaje třeba o pěstovaných druzích plodin uvítali.

Ale když tak přemýšlím, v Tvořivé společnosti ani tohle už nebude potřeba. Technologie a přístroje nám umožní z jakýchkoliv částic udělat to, co chceme nebo co budeme potřebovat. Bez námahy, jen stisknutím jednoho tlačítka. A co vy, stisknete tlačítko a přidáte se k tomuto skvělému projektu?

Ztracené doklady

Byli jsme nakupovat. Jak už to bývá na něco jsme zapomněli a vzpomněli si až v autě, tak jsme zajeli do jiného obchodu, ale tentokrát šel manžel sám, abychom nevytahovali malého ze sedačky. Snažila jsem se nějak zabavit dítě a naproti autu jsem najednou viděla starší paní, jak se dívá na malý sloupek. Za chvilku k ní přišla o něco mladší paní a začaly si tam něco prohlížet a pak to položily zpátky, mávly rukou a odešly. Nejdřív jsem si myslela, že to jsou nějaké vizitky. Byla jsem zvědavá. A tak když manžel přišel k autu, šla jsem se tam podívat. Byla jsem překvapená, protože to byly něčí doklady! Vzala jsem je a odnesla pokladní do obchodu, aby je uložili do trezoru. 

V Tvořivé společnosti by tahle situace vypadala úplně jinak. Děti budou odmalička vychováváni k tomu, aby se zajímaly o druhé a pomohly bez toho, aniž by přemýšleli, jestli z toho budou mít nějakou výhodu.  A na takový svět se už moc těším.

Julie

zdroj:creativesociety

Ako sa jednoducho ovplyvňujú voľby

17.04.2024

Pokračujeme v rozkrývaní práce tajnej organizácie, ktorá vznikla z bývalej sekcie KGB a pôsobí po celom demokratickom svete. Zo správy Dr. Egona Cholakiana, ktorý v týchto dňoch verejne odkryl informácie a fakty, uvádzame úryvok o práci a vplyve tejto organizácie na Ukrajine: „Výstižným príkladom využívania siete mediálnych agentov KGB [...]

Na Slovensku totálne zlyháva demokracia. Máme dôkazy

15.04.2024

Slovensko sa zaraďuje medzi demokratické krajiny, no ľudské práva a sloboda prejavu sa tu neustále rôznym spôsobom porušujú. A to aj pod hlavičkou tých, ktorí majú ľudí chrániť. Určite ste zachytili hon na Tvorivú spoločnosť (aj hnutie ALLATRA), ktorá v relácii Reportéri, vo verejnoprávnej televízii, bola označená ako nebezpečná proruská sekta. Napísaných [...]

Tak sa nehanbi a rozprávaj!

14.04.2024

„Láska ukazuje človeku cieľ jeho života. Rozum ukazuje prostriedky, ako ich uskutočníte.“ Tomáš Garrigue Masaryk Píše sa rok 1900, Milan Rastislav Štefánik sa stáva zapisovateľom študentského pražského spolku Detvan, ktorý si dal za úlohu vzbudiť národné povedomie u Slovákov. Neostal len u Detvana. Spája sa s ľuďmi, [...]

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

Tvorivá spoločnosť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 323
Celková čítanosť: 636120x
Priemerná čítanosť článkov: 1969x

Autor blogu