Založ si blog

Čím viac, tým lepšie. Či?

Dnes som dostala ponuku, ktorá sa neodmieta. Robím na voľnej nohe a tam neplatí žiadny zákonník práce. Dovolenku poznám len tú neplatenú, za to sa môžem pochváliť vysokými odvodmi, a inými chuťovkami, s ktorými zápasí každý, nielen slovenský podnikateľ. Pred tromi mesiacmi som začala spoluprácu so zahraničnou firmou. Dohodli sme sa na 48 hodinách týždenne. Príde mi to dosť, ale poznáte to, práca sa ťažko hľadá. Keď nechceš robiť kompromisy medzi zárobkom a svedomím, máš ešte viac oklieštené možnosti. Práca ma učí veľa vecí. Asertivite, komunikácii s rôznymi typmi ľudí, je to cenná skúsenosť. Ale pozorujem, že týždeň, čo týždeň nám pridávajú nové úlohy. Je toho veľa. Mám, čo robiť, aby som to stíhala. Najviac sa “obraciam” po dni voľna. Práca ma počká, takže to, čo som zameškala v čase voľna, si musím dobehnúť.

A naspäť k ponuke. Keďže máme veľa práce, dostala som ponuku, z ktorej mi spadla sánka. Či by som si nechcela ešte trošku privyrobiť. Ak chcem, môžem zo 48 hodín posunúť pracovný čas na 60 hodín týždenne. Je to “len” pár hodín naviac. To sa predsa stratí. Takúto ponuku som si bohužiaľ nechala prekĺznuť medzi prsty. Zo 60 hodín môže byť kľudne o pár týždňov 72. Stačí ráno otvoriť oči, sadnúť si za počítač a večer ho zaklapnúť s (blbým) pocitom, že som pre firmu urobila prvé posledné. Veď život je predsa o tom, súťažiť každý mesiac o titul zamestnanec mesiaca, robiť prácu za troch a pri kritike sa tupo usmievať na obrazovku monitora. Za mňa toto nie je život. Život je o záľubách, cestovaní, rodine, o spoločnom úsilí zmeniť život k lepšiemu. Viete, čo ma zaráža? TOTO, čo som písala, sa ľuďom zdá normálne. Vraj mnohí podnikatelia pracujú 14 hodín denne, čo sa tu vôbec staviam na zadné. Prácu 4 dni v týždni, 4 hodiny denne vnímajú ako bláznovstvo. Pre mňa je číre bláznovstvo nevidieť rásť dieťa, byť celý deň v práci a veriť, že sa možno raz dožijem dôchodku. Zvýšenie pracovného času som neprijala. Život je len jeden. Preto ho chcem prežiť ako človek, a nie ako otrok. 

M.

zdroj:creativesociety.com

Kto nám vnucuje, čo si máme myslieť?

22.04.2024

Pokračujeme v odhaľovaní šablón tzv. architektov vedomia cez úplne legálne organizácie, ktorých cieľom je hlavne očierňovať určité skupiny. V nadväznosti na videosprávu Dr. Egona Cholakiana, v ktorej odhalil prácu tajného zoskupenia odnože bývalej KGB a jej pôsobenie v rôznych krajinách sveta na ľudí cez manipuláciu verejnej mienky, sa uskutočnil okrúhly stôl [...]

Kto manipulujte verejnou mienkou?

20.04.2024

Paradox dnešnej doby? Máme úplne legálne organizácie, ktorých cieľom je špiniť určité skupiny. V nadväznosti na videosprávu Dr. Egona Cholakiana, v ktorej odhalil prácu tajného zoskupenia odnože bývalej KGB a jej pôsobenie v rôznych krajinách sveta na ľudí cez manipuláciu verejnej mienky, sa uskutočnil okrúhly stôl „Slovensko a jeho [...]

Ako sa jednoducho ovplyvňujú voľby

17.04.2024

Pokračujeme v rozkrývaní práce tajnej organizácie, ktorá vznikla z bývalej sekcie KGB a pôsobí po celom demokratickom svete. Zo správy Dr. Egona Cholakiana, ktorý v týchto dňoch verejne odkryl informácie a fakty, uvádzame úryvok o práci a vplyve tejto organizácie na Ukrajine: „Výstižným príkladom využívania siete mediálnych agentov KGB [...]

nôž, krv, zranenie

Zradikalizovaný mladík pobodal muža v Perthe, austrálska polícia ho zastrelila

05.05.2024 06:22

Polícia na západe Austrálie zastrelila 16-ročného radikalizovaného chlapca, ktorý v nedeľu na verejnosti nožom poranil jednu osobu.

Czech Republic V4

Babiš s ruskými vlajočkami na lícach a nevydarený náhradník exministerky. Strelila si Fialova vláda až tri rýchle vlastné góly?

05.05.2024 06:00

Europoslanec sa hanbí za predvolebnú antikampaň svojich straníckych kolegov a dianie okolo odvolania ministerky vyzerá ako politická tragikomédia.

Cikajúceho chlapca v Bruseli obliekli do detvianskeho kroja

Cikajúceho chlapca v Bruseli obliekli do detvianskeho kroja

04.05.2024 21:52

Desiatky ľudí aj krajania zo Slovenska boli v sobotu poobede svedkami oblečenia bruselskej sochy Manneken Pis do detvianskeho kroja.

sanitka, záchranka

Po nehode vetroňa v Martine evidujú minimálne jednu obeť. Situáciu skomplikoval požiar

04.05.2024 19:53, aktualizované: 20:36

Po sobotňajšej nehode vetroňa v Martine evidujú minimálne jednu obeť.

Tvorivá spoločnosť

Štatistiky blogu

Počet článkov: 325
Celková čítanosť: 646809x
Priemerná čítanosť článkov: 1990x

Autor blogu