Založ si blog

Archív: december, 2023

Ja oslavujem Vianoce. Nechaj ma tak!

Sú Vianoce. Sviatky, ktoré začínam registrovať už od septembra, kedy sa v supermarketoch začínajú objavovať prvé figúrky Mikulášov a iného “nevyhnutného” tovaru. Už je niekoľko sviatočných dní za nami. V diskusiách na webe vidím, že v mnohých domácnostiach mali sviatky pokoja a lásky od rodinnej harmónie na míle ďaleko. Muž kúpil darček milenke a manželka ho […]

Pokračovanie článku

Následky lživých tvrdení

DEZINFORMÁCIE VS. FAKTY Priame aj nepriame dôsledky mediálnych manipulácií na životy ľudí V nasledujúcom texte uvádzame niekoľko prípadov, ktoré ilustrujú priame a nepriame dôsledky mediálnych manipulácií a porušení práv a slobôd účastníkov projektu. Prípad 1: Pani „Eva“ podáva sťažnosť na Českú lekářsku komoru a nasleduje verejná ostrakizácia […]

Pokračovanie článku

Odkaz pre každého muža: Je to naša vina!

Hovoríme o našich deťoch. O našej zodpovednosti voči nim. Preto teraz prehovorím. Pretože chcem, aby moje dieťa, rovnako ako ostatné deti, zostalo nažive. Všetko, čo sme dnes videli a počuli, je desivé! Najstrašnejšia časť toho všetkého je BEZMOCNOSŤ. Si ochotný urobiť všetko pre to, aby tvoj syn zostal nažive, ale nemôžeš urobiť nič. Viem o čom hovorím! […]

Pokračovanie článku

Dělala jsem si iluze

Chci se s vámi upřímně podělit o to, že jsem si určitou dobu dělala iluze, že dokážu ochránit svou dceru, že ji dokáži ochránit před všemi útrapami tohoto světa. Řekla jsem si, že budu neúnavně pracovat, bez volna, aby moje holčička měla možnost se dobře učit, pěkně se oblékat, jíst zdravé jídlo, být zdravá, v teple a pohodlí. Řekla jsem si, že se velice […]

Pokračovanie článku

LOŽ piata

DEZINFORMÁCIE VS. FAKTY V mediálnom priestore Českej a Slovenskej republiky pribúdajú články, ktoré neustále opakujú tie isté nepravdy a klamstvá o projekte Tvorivá spoločnosť. Akým spôsobom dochádza k legitimizácii hrubo manipulatívnych tvrdení, a teda k porušovaniu základných práv a slobôd samotných účastníkov? Kontroverzie v tvrdeniach citovaných religionistov […]

Pokračovanie článku

Len sa menia kulisy

Včera večer sa mi fakt nič nechcelo. Všetko ma bolelo, pálili ma oči, celý týždeň som mala doma choré dieťa a keď vyzdravelo, odovzdalo mi štafetu. Večer som s premáhaním zapla počítač. „Ešte je šanca, ešte veľa môžeme,“ to boli vety, ktoré ma motivovali ku konaniu. Premôcť malichernú slabosť. Veď som bola v teple, v suchu, vo vedľajšej miestnosti bolo […]

Pokračovanie článku

Autority

Od koho to potřebujete slyšet? Taky jsem chtěla, aby Vám to radši řekl někdo jiný. Tohle přece nemám říkat já. A věřte mi, dělali jsme pro to všechno – psali médiím, politikům, volali vědcům, zvali známé osobnosti – prostě, aby Vám tu zásadní informaci řekla nějaká autorita. Ale představte si, že Vy jste ta známá osobnost, nebo sedíte na […]

Pokračovanie článku
Rusi vytiahli ťažký kaliber. Po prvý raz použili trojtonovú kĺzavú bombu FAB-3000

Rusi vytiahli ťažký kaliber. Po prvý raz použili trojtonovú kĺzavú bombu FAB-3000

21.06.2024 08:35

Podľa západných analytikov Rusko vo vojne na Ukrajine aktívne používa staré letecké bomby vybavené modernými riadiacimi modulmi.

Škandál v priamom prenose. Česká televízna stanica potrestala svojho zúrivého komentátora. Komu vynadal?

Škandál v priamom prenose. Česká televízna stanica potrestala svojho zúrivého komentátora. Komu vynadal?

21.06.2024 13:00

Politický komentátor vykrikoval a nadával, moderátorka ho nedokázala utíšiť. Rozbuškou sa stala debata o zásahu polície proti masovému vrahovi.

Nepochopiteľné: Ignorovali zákaz, fotili sa vo vojenskom priestore. V prípade smrti českého chlapca vyšetrujú jeho otca

Nepochopiteľné: Ignorovali zákaz, fotili sa vo vojenskom priestore. V prípade smrti českého chlapca vyšetrujú jeho otca

21.06.2024 09:42

Chorvátsky denník Jutarnji list uviedol, že česká rodina vošla autom hlboko do vojenského priestoru Josipa Markiča s cieľom fotiť sa s vojenskými "trofejami".

ONLINE: Ukrajinci bombardovali ruské rafinérie a radarové stanice. Kyjev chce ďalší summit o mieri

ONLINE: Ukrajinci bombardovali ruské rafinérie a radarové stanice. Kyjev chce ďalší summit o mieri

21.06.2024 05:55

Ukrajina považuje ropné zariadenia za legitímne vojenské ciele, pretože zásobujú vojská počas už vyše dva roky trvajúcej invázie.